EntriesAboutfollowCredits


Owner


Hello, My name is Nurul Hidayah.Welcome to my territory. Please don't rude here :)


Feel Guilty
Sunday 4 December 2011 | 0 comments
Hye Reader,sihat?Alhamdulillah kalau sihat.




-For my friend (Alif),sory sbb x percaya psl laki tu.Betul ckp Alif yg laki tu playboy mula2 die layan la lepas tu x layan terus.Mula2 dayah x percaya ckp alif,dayah rase he nice boy for me (dulu la sekarang x).Untuk bulan nie no mesej from him.i don't why lepas aje cuti sekolah mata dayah selalu nak menangis je tapi kalau dayah menangis sbb laki tu x guna.couple macam x couple.kalau dayah mintak putus laki tu mesti ckp yg dayah nak permainkan perasaan die.WTH,laki.kau nie betul ke nak couple dengan aku.sebelum2 nie jugk hidup dayah x tenteram selalu bermimpi dan menangis.I don't what should i do now dayah hanya mampu bertahan sampai laki tu mintak putus :).Dayah rase bersalah sangat2 pade Alif,sorry sbb x percaya ckp Alif.Hope you can forgive me Alif :)

Older Post